سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حبیب روید

در باره حبیب روید بیشتر بدانید: حبیب روید وبلاگی است برای معرفی نرم افزار‌های خاص و حرفه ای که سعی دارد با معرفی و جمع آوری نرم افزار های خوب اندرویدی، توجه شما عزیزان را جلب کند.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

حبیب روید

    نظر

درباره حبیب روید

حبیب روید: سایت یا وبلاگ؟

شاید خیلی‌ها از اینکه ما بارها گفته‌ایم حبیب روید سایت است تعجب کرده باشند. در معنای دقیق سایت و وبلاگ توضیحاتی این چنینی خواهیم دید:

۱- سایت، به صفحه‌ای گفته میشود که خدمات ارائه میدهد. مثل سایتی که برای غربالگری مردم زده شده بود.

۲- وبلاگ به صفحه‌ای گفته میشود که در آن خاطرات، نوشته های شخصی، اخبار، آموزش‌ها و ... قرار می‌گیرد. مثل وبلاگ شخصی شاهین کلانتری یا یک پزشک که دامین اختصاصی دارند.

با توجه به این تعریفات، در حبیب روید هیچ خدمات داده نمی‌شود، ما یک وبلاگ هستیم. وبلاگ‌ معرفی نرم افزار که ترجیح ما این است که در پارسی بلاگ بمونیم .

چرا لینک دانلود نمی‌گذاریم:

در سرتا سر جهان قانونی با نام کپی رایت وجود دارد غیر از کشور ما. نرم افزار کرومی که می بینید خودش۲۰۰ دلار می ارزد و سایت هایی که می آیند رایگان آن را در اختیار مردم قرار میدهند اصلا معلوم نیست چطور این برنامه ها را پیدا کرده اند و دارند نصب میکنند و مدام هم آن را رایگان در کشور هایی که قانون کپی رایت توی آنها رواج ندارد منتشر میکند. این که ما لینک دانلود رو نمیذاریم برای رعایت حقوق همین سایت هاست و کاری به کار اینکه چطور این برنامه ها که هرکدام گاهی از یک تا حتی هزار دلار هم پول باید بدهی می آورند نداریم.

البته قرار شد لینک کوتاه، لینک دانلود را بگذاریم تا اگر کسی خواست حامی سایت باشد با توجه به آموزش هایی که برای استفاده از لینک دانلود می‌دهیم از لینک کوتاه برای دانلود نرم افزار ها و بازی ها استفاده کند( در آمد اینکار برای خرید قالب های متنوع و همچنین امکان اضافه شدن بخش هایی در وبلاگ خرج میشود)

آیا حبیب روید از پاپ آپ استفاده می‌کند؟

کدها را قرار داده ایم؛ اما با توجه به حذف شدن وبلاگ از لیست پاپ آپ ها، پاپ آپ یا تبلیغی از طرف ما روی وبلاگ نمایش داده نمی‌شود؛ اما اینکه در آینده از پاپ آپ استفاده کنیم یا خیر بستگی به شرایط وبلاگ دارد.

چگونه حبیب روید را دنبال کنیم؟

کانال حبیب روید در پیامرسان سروش قرار داده می شود و برای معرفی آن هم اقداماتی انجام داده خواهد شد.

توضیحاتی در مورد حبیب روید:

حبیب روید یک وبلاگ معرفی نرم افزار است که با رعایت قانون کپی رایت و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران قصد دارد ثابت کند کسب در آمد از وبلاگ نویسی در سیستم های ایرانی کاری غیر ممکن نیست و کمی همت میخواهد. هرچند که فقط بخشی از در آمد وبلاگ برای مدیرحبیب روید است و بیشتر آن برای خود وبلاگ خرج خواهد شد؛ اما خب همین هم برای ما کافی است.